blääeh

Puh nu är ja hemma :-) idag har varit en riiiktigt jobbig dag, men har kämpa mig igenom den!
Hm, ja stallet då.. gjorde iordning massa höpåsar sen pysslade ja med Aegir.
Prövade en ny sadel idag med, men den satt inte allss bra.. Red i en timme men skrittade mest..
Aegir kunde inte röra sig i sadeln så både tölten och traven var inte äns någon idé att pröva..
Men Susanne hade massa fler sadlar i helgen som vi ska pröva, så hoppas vi hittar någon som
passar herrn perfekt! :-)

Sen for jag och spinnade, bas.. var inte äns jobbigt, ovärt pass.. Dock så är dom inne på sommar schema nu så det är bara ett pass om dagen, och idag vare bas..
Nu är jag hemma och har precis lagt in massa bilder på datan och grejja på :-)
Tänkte ta mig ännu en springtur sen blire dusch, bb och sen fortsätta se på film.


denna har ja sett idag, skitagmmal film.. Var väl inte världens bästa, ganska töntig handling, men funkade
ju att se på när det inte fanns nå annat att kolla på.. 2/3 får den.

Sen har ja precis börjat kolla på Änglagård 3, ja har inte äns sett 2an.. men de finns ju inte en enda film att kolla på!!! sämstttt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0