dehär gåååååååååår inte

Detta gåååår tammefan inte.... Sen klockan 12 har jag suttit och "bara" skrivit ner det viktigaste i word, mmhm det hamnade bara på 3½ sida, och då har jag endast gjort 3 kapitel.. Har inte äns börjat skrivit ner det fjärde.. :-)
ah men roligt..
Just nu sitter jag och lär mig om det kognitiva perspektivet, det humaniska perspektivet samt beteende perspektivet.. Allstå de är ju inte lite heller, det är olika metoder, olika namn, olika terapier, olika metoder.
Inser varför ja faktiskt gav upp med psykologin... Detta känns faktiskt hopplöst.

Ska sitta tills halv fyra iaf tänkte ja sen drar jag och tränar och går på spinning, annars får ja nog nå psykbryt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0