efter regn kommer solsken

For ner på gymmet vid halv ett, köttade mage och sen körde ja intervaller på löpbandet, tog emot rejält idag
och ja höll på att flyta bort, men ja masade mig igenom 40min.
Sen for ja till stallet och red Aegir :-) Red över en timme. var såååå varmt, hade klätt mig för minusgrader ja.. typ. Idag körde ja ganska hårt med honom, tölten var suuuperfin.
Sen tränade vi massvis på traven, han tog den varje gång :-) Sen gick han galoppera av sig litt.
Han tog även världens klockrenaste fattning till galopp från skritten, wiie
Är ganska nöjd med han nu :-) Det som nu ska tränas på är att gå i form i trav och galopp, just nu har han huvud rätt upp i luften.

Nu är ja hemma och ska pusta ut lite, kolla på Skilda världar och slappa.
Sen ska jag på mitt sista spinningpass för sommaren (sen går mitt kort ut)
och sen ska ja på hemligt uppdrag igen.... Näpp hare!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0