ett mindre

Imorse vare tungt att kliva upp, fy satan...
Men upp kom ja iaf.. Hade muntligt med anders, gick hur bra som helst, fick godkändt på det så, och nu är den fuckning kursen klaaar!
Sen bytte ja mikrofon (var tydligen den det var  fel på)

Eh rökte med linnea och tessa sen gick ja till banken och satte in pengar och sen till belle visage för ett återbesök.. Mja vad som sas där håller ja för mig själv.. :)
Sen for ja hem och har suttit från tolv till nu.. snart halv 4 med mitt radiojingel till projektet..
Men nu äre fuckiing klaaaaaaaart, så fruktansväääärt skönt!!! :-)
Nu är det bara radioprgrammet (som ja ska göra klart imorgon) och psykologiprovet på tors sen är ja klar med skolan, ååååh :) stor börda från mina axlar kan ja lova!

nee men nu ska ja fara och träna och åka på spinning, (vart inge rida idag.. hinner inte med mig.. :/)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0