frusen

uffa va ja fryser :( ligger under täcket och huttrar... vart väll kall + blöt när jag red så lär ju åka på dunder sjukan nu
baaaaara för att liksom.. :-)

ja sen igår så frågade andre om ja ville med på vårforum, lätt sa ja för jag och linnea pratade om det
redan i januari men hittade ingen att åka med...
Ah då skulle det vara jag, andre, cg och några av hans kompisar som skulle dit..
Men idag hoppade cg av, så jag och andre har letat som tok efter några fler som vill åka
(vi kan inte vara 2 pers och dela på en stuga) blir huur jävla dyrt som helst...
Men näe alla vill åka men ingen har pengar, sen kände andre en som bodde där och frågade henne om vi
kunde bo där, men näe då hade hon redan 9st som skulle sova i hennes stuga... FUCK

var verkligen pepp på att åka dit, :/ menmen får peppa tills studentkryssningen istället...

Sen pratade jag med Susanneoch ska tydligen vara en klubb tävling i september, jag och Aegir ska sikta in oss
att vara med på den, iiihhh känner redan pirret.. :p usch och fy...
ne men det kommer gå bra, Aegir har verkligen gått framåt nu, blivit ren i tölten, lite mer muskler och bättre
kondis bara så kommer de bli super!!:)

och filmen btw var inge bra.. eller ja den gick väll att se men var ingen hit precis... 2/5 får den :)

SEN pratade jag med anna igår och vi ska åka på en utomlandsresa i slutet av sommaren, bara vi 2 :) wiiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0