gårdagen

ja gårdagen var minsann hektiskt... :p
for ner till jåjja där dom satt och drack, umgicks lite där sen for jag och skjussade nelly och sen hämtade jag johan, anki mfl och skjussade dom på donken och till nån i stan och sen till jocke.
Sen drog jag till jåjja igen, dom ville till kovland på fest men ja var emot det, jag sa att det kommer vara
en bondfest med massa bondar. " neee de kommer vara aaasroligt" så ja gick med på det då,
i granlo så ångrade jag mig och åkte till stan igen.. :p
hämtade nelly och hennes kompisar for hem till nelly en snabbis och lånade toan.. tror fan inte ja hade kissat på hela dan... :P
sen åkte vi upp till biffen, stannade i max 5min sen for ja till jåjja för dom hade kommit hem igen..
ooooch? hahha det hade varit värdelös dom hade suttit i ett garage så dom hade stannat 5 min och sen dragit hem... Så ja jåjja han sa att nästa gång ska han lyssna på mig.. ;-)

Efter de for vi alla upp till jocke och var social där en stund.. eller ja jag satt mest och kollade in i väggen..
var så fruuuktansvärt trött så jag drog med mig gaaf så for vi hem..

Somnade på dirren kan ja lova och sov till halv ett imorse, SKÖÖÖNT!!

Nu har jag varit i stallet och ridit lite, dock red jag i 30min bara, var inte med alls i huvudet, ingen ork  för fem öre..
Sen åkte ja till gymmet men det var stängttttt.. suck.
Så är hemma nu och ska träna lite hemma tänkte ja sen blire en prommis och sen spinning ikväll!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0