ghetto love

Så har man jobbat då :-) träffat alla mina fina voffsingar, saknar att träffa dom varje dag faktiskt..
Dom ger en sån där glädje som ingen annan kan, och alla är så olika på så lika sätt liksom..
Roligt att träffa alla hundägare igen,dom blir alltid lika glada att se mig!:-) hihi tror dom gillar mig liiite iaf.
Fast en av mina favoriter (av typ 30hundar.. haha) Zigge har slutat.. =( jätte ledsen vart ja..
Det var en sån jäkla speciell hund, en golden, valp, så jävla flummig och klantig!!!
Haha jaja!!


Precis hämtat bror min på jobbet nu ska ja sätta på mig ett ansikte och ta på mig lite finare kläder sen ska ja åka och umgås med min älsklings jon adam och johan!!! :-)
vi ska vara hemma hos jåjja.. fast han är inte hemma, menmen dom ska supa men ja tare lugnt ja!:)
hare bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0