grrr

beställt miirakel piller nu,  ni vet det där alla storbloggare använder?;) sjukt jävla dyrt, är fan pank nu, så hoppas tammefan dom funkar!!! Dom är hos mig om 3 dagar, wey

Jaja ska pallra fet arslet ut på promenad snart iaf :-)
imorgon ska jag på skolan och ha redovisning av naturkunskapen
sen skaja snacka med massa lärare, hämta psykologi bok, hämta ut studentmössan osv, åh ja orkar inte äns tänka på skolan...
ork int!!!! :(
Jag och jåjja kom fram till att det är 20 dagar tills betygen sätts varav 14 skoldagar (om man räknar bort helgdagarna) shiiiiet allstå.
De är fan sjukt, har allstå genomlidit dessa tre jävla gymnasieår, i en klass jag inte trivs i, på en linje jag har NOLL intresse för.. Jag ångrar än idag att jag inte valde naturbruk/hästhållning...
Menmen, ne nu ska jag se klart plastikkirurgerna
ha det<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0