harry potteeer

For ner till jåjjing vid sju tiden, poffade litt sen börjdade vi se tredje harry potter filmen... japp nu har ja tagit tag i de filmerna oxå.. puh
Såg typ halva sin fick jåjja den briljanta idén att vi skulle åka med anton och isaac och fiska..
Mmhm så vart det, i spöregnet... det var kul, eller?
Tror dom fiskade i 10min sen gav dom upp...
Sen drog ja, anton och jåjja till anton och spelade kort 500.. jag vannnnn ;-) moahah
dåligt sura killarna vart...dåliga förlorare kan man luugnt säga.

efter det for vi och hämtade antons dyngfulla kusin och skjussade hem honom sen for vi hem till jåjja
och såg klart resten av filmen... Men näe jag har fortfarande inte sett det braiga i de filmerna...
inte för fem öre, fattar inget av dom heller för den delen... :p

Ne men nu är ja hemma och ska ta och borsta gaddarna och sussa ner mig :-)
Imorgon börjar ja med tabletterna, yeye hoppas ja inte få nå biverkningar bara...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kikar in ^^

2011-05-14 @ 02:11:11
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Anonym

- Trevlig helg :)!

2011-05-14 @ 02:35:00
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0