hejhejhej

Vart inge mkt psykoloi pluggande igår int, fastnade med att ja rensade datorn på bilder...
Tror ja tog bort ca 700 bilder och låtar, hade massa kopior och grejer på massvis med kort..
Sen la ja in dom i mappar efter årtal.. :-) duktigt nathalie.

Sen gick ja på promenad med Anders och Charlie, gick i 1½ timme, ner till petersvik, sen upp till korsta och gärdehov sen hem, sköönt :)

Imorse när ja klev upp gick ja till mammas jobb och hämtade bilen, sen till stallet red på banan idag på gården i ca 45min. Idag kändes han helt ok, var riktigt fin i skritten och tölten var otroolig, fan vilken fin ökad tölt ja fick!!
Traven dock gick åt helskotta, vart bara pannaka.. Menmen :-)
Hm sen for ja och hämtade catts och vi for hem hit och spelade in min radioproduktion jag intervjuade henne som var "kissie" ;) Mmhmm gick riktigt bra faktiskt.

Nu har jag bara suttit och klippt och donat och har precis lämnat in de, så nu är ja fuucking klaaaaaar!
Eller ah psykoloi provet på torsdag då.. håller tummarna att ja ska klara det..
nemen nu ska ja åka och träna och sen spinning :-) todels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0