helvete

suttit och läst en tjejs blogg om "livet efter cancern"
ja nu har ju ja fått för mig att ja oxå har cancer, (leukemi) eller fått och fått har fan samma symtom som hon hade.

För henne började det med en inflammationen i tandköttet (ja har fetaste jävla inflammationen som har varit i 2 månader och vägrar gå bort hur noga ja än borstar)
Hennes kropp hade slutat helt att bilda vita blodkroppar (när ja var hos läkaren i höstas sa hon att ja hade ovanligt lite vita blodkroppar och sa att ja skulle komma tillbaka efter 3 månader för ytterligare än koll, något som jag såklart har skitit i..)
Sen var hon trött konstant och hade allvarliga sömnproblem (ja är oftast jämt trött och har allvaarliga sömnproblem)
Sen har min menstration slutat, fast har inte haft mens på säkert... ett år men endå.
Blek.. ja ja tycker tammefan ja är blek... & blåmärken har jag jämt, ja får blåmärken för minsta lilla...

Skulle ju inte förvåna mig om min lever håller på att kollapsa med, så jäkla många tabletter ja käkar dagligen...
Näe helvete allså, nu kommer ja ligga & grubbla på detta ikväll...

"En påtaglig blekhet och onaturlig trötthet är vanligt. Andra viktiga tecken är svårbehandlade infektioner, viktnedgång, inflammation i munnen eller oförklarlig feber. Ett vanligt symtom är näsblod och blåmärken som uppstår utan orsak. Smärtor i lederna kan också förekomma.
 Detta kan hos barn ibland förväxlas med växtvärk."
=( maaaaaaaah mammmaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0