heyheyhey

For till stallet runt två tiden, vart stressigt i stallet :( får så dåligt samvete när ja inte hinner rida han ordentligt, blir ba ut från hagen, snabb rykt, snabb ridtur sen ut i hagen igen och sen iväg. Menmen är ganska mycket nu.. :/
Red iaf i 40min, idag var han helt normal igen (skönt) avslappnad och lyhörd fullt koncentrerad och gick i form som en, topphäst :'D hihi.
Tölten var otroolig, sen tog han traven idag oxå (han har inte gjort de de senaste 2 gångerna)
Så jag är supernöjd. På slutet fick han galoppera fullt ut i en uppförsbacke.

Efter det for ja på gymmet hann med 50 mins styrketräning och 15min springande på bandet, träffade filip även så 20min tillägnades åt surr med honom.. :-)

Men nu är ja hemma och ska hoppa in i duschen och byta om sen fara på jobbintervju, MMM ni hörde rätt..
Jag ringde idag och fick en intervju direkt.. VA? ja ångrar mig, vafan sa ja ja för? Ja är inte förberedd för fem öre, har inte varit på en i hela mitt liv, vad gör man vad säger man? Mammaaaa:(
Hm, amen efter det ska ja åka till jåjja iaf, hoppnindsvis förljer han med oxå på studentkryssningen på lördag, weehhoooo =D

ne men nu ska ja hoppa in i duschen (catts om du läser detta, i want you too to my design noooow :( )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0