ja måste..

ja försökte ta kort men.. ja tycker inte ja fick med hur jävla illa det är...
jag hoppas min tandläkare hör av sig imorgon... man kan tappa tänder om man går med infektion
för länge :(:(
Allstå visst ja skulle kunna ta att ja hade infektion OM ja inte skötte tänderna, men grejen är den
att äre nån som sköter tänderna så äre ja, ja borstar JÄMT minst 20min morgon/kväll
ibland på eftermiddagen, sen använder ja jämt munskölj, sen har ja 3 olika tandborstar som alla ser olika ut så ja kommer åt överallt... Detta är ångeeeeeeeest haha


Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej, har du en bra dag?:)

jag har nu publicerat vinnarna av valfria lösögonfransar - kika bloggen för att se om DU vann:)

2011-05-30 @ 16:37:27
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0