kryssniiing

jamen tjeeeeeeenare mannen! eheh
Jag och linnea klev upp 9.30 i fredags, duschade, fixade osådära sen for vi ner till stan och träffade resterande.
Bussen ner var typ alla vråålpepp, inte jag faktiskt, hade så fruktansvärt ont i huvudet så jag ville spy, fast
var ganska underhållande att kolla när dom tryckte ansikterna mot rutan osv ;-)
Hm sen fick vi sitta i på terminalen i över en timme, dåååligt drygt.
men 19.15 fick vi börja stiga på, lämnade väskorna i hytten och drog dirr till tax-freen
Köpte litt cider och färdigblandade groggar och drog till hytten och börja dricka och fixa oss.
Hm sen hade vi buffe kl 22.00 fast ingen åt typ nåt, alla drack bara! hehe

Efter det så drog vi på en förfest i en svit längst upp, fast där varade vi inte länge, utan vi drog ner till ett par andra och satt där sen bar det upp till dansgolvet och shakade :-) jag och tessa drack cider från baren så det stog ut genom öronen.. Och Linnea bjöd på en tequila shot, uäe ja som inte äns dricker det?!?

Linnea däckade tidigt och resten av alla var utspridda lite här och där men jag och tessa gick och la oss runt 5 iaf.
Fast int kunde vi sova int, för hela huvudet snurrade, vare sig vi hade öppna eller stängda ögon, så vi satt uppe ett bra tag och surra :-)

På söndag bankar saga på dörren runt 11, då var dom igång igen... hahah att dom orkar, jag var DÖD riktigt jävla död allstå, fyfan.. De är inte roligt att vara bakis på en båt.
Ah fast dom flesta andra var pepp, många som fortsatte och dricka, men int ja :p
Ja vi gjorde int så mkt den dagen, vilade och försökte fördriva tiden, då ville man bara heeeem...

Kl 18.30 var vi på bussen hem iaf, alla var döda typ lyssnade på musik och såg på film gjorde vi, hemma i Sundsvall halv 12 då for jag och linnea på dirren hem och somnade typ på en sekund.

Klev upp 7.30 imorse (chefen ringde i söndags och ville att ja skulle jobba) jag var DÖD riktigt jävla död, jag som verkligen läängtade efter att sova ut, men icke.
Gick 4 promenader mellan 8-10 med rum 5 (alla gick så jävla bra, så jäävla stolt!!hihi) Sen i rum 1(ny inskolning med en hund men de gick kanoners) sen med rum 4 & 7, alla gick kanonbra!!:) Synd bara att det var skitväder nästintill hela morgonen.
Sen vare lunch för hundarnas del och kloklippning, tandborstning och öronrensning av dagishundarna, sen kom det även in en kund ja fick klippa klorna på. Sen vare lunch, låg och halvsov hela lunchen, så skönt och stänga ögonen och slappna av.

Efter lunch hade jag 2 svängar, med rum 5 & rum 4, gick likabrare :) sen vare städning sen slutade jag 15.30, for hem en snabbis och sen for jag och gymmade, sprang på bandet och spinnade. NU är ja dödstrött och blir duschen nu och tvätta bort lördagens smink och sen en film och sova på det, bäst<3

Hm ja tog inge bilder, meeen ska försöka snika åt mig några!:)
här är en iaf från båten!


inte ett minne utav att detta togs....hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0