less...

Tror ja somnade runt 4inatt... hade ställt klockan på 12 så va bara att kliva upp då. For och tränade i 2 timmar. Intervallerna på löpbandet var inte att leka med, helvete va dom tog idag alltså..
Sen for ja till stallet, idag så hade dom släppt in Perla till Aegir i hagen, dom stog så fint och betade brevid varandra i hagen :-) De var dock lite vemodigt att lämna perla i hagen tyckte Aegir, men de gick ju!
Ridturen gick sådär.. i början va han stel som en pinne, gick på tårna och var tokspänd och skvätte för ALLT precis allt... (han gör bara sådär när han vill tilblaka till gården, till perla då..)
Men efter ett tag började han mjukna upp, ren en skogsväg ja aldrig ridit förut, hur fint som helst, vägen tog dock aldrig slut så fick vända och rida tillbaka, mycket stenar och rötter så Aegir fick lyfta på fötterna ordentligt!
Töltade på hemvägen SÅÅÅÅ fin tölt, damn allstå!! :'D
Men nu måste ja ta tag i traven och börja träna in den oxå, legat på latsidan ett tag och inte orkat ta tag i den, sen kan ja ju inte gå under stolen med att tölt är ju en mycket roligare och skönare gångart;-)
Var ute i 50min sen fick han gå till hagen igen.

Jag smörde in sadel och träns och fyllde höpåsar sen begav ja mig till mitt spinningpass..
Det var inte kul för fem öre, var ett 75min pass dessutom... ja var död riktig död ja va spyfärdig och höll på att svimma.. Men ja tog mig genom passet endå, envis som ja är.

Vet inte va det var, kanske blodsockerfall? Har iaf ätit en persika nu och nu blire dusch och tvätta håret med inpackning och rå om mig själv sen bb och efter det peppar vi för en springtur igen :-)


Bjussar på en låt mä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0