men orkar inteee

Klev upp halv elva imore och for till stallet, skrittade i en halv timme bara för han hade
känts lite stel igår sa Susanne (och såg stel ut oxå) Men idag verkade de inte vara någon större fara..
Menmen nu ska han endå vila imorgon och torsdag så.
Hm sen for ja hem och har suttit med skolarbeten, FYFAN

Satt ju och mejla massa lärare igår, tror ja fick 10 till arbeten ba sådär..
Så allstå detta är kvar


Radio programmet
Nuvarande projektet
Prov i psykologi a nästa torsdag (har ig där så om ja klarar de får jag g)
Har även ig i mediakommunikation och produktion b där har jag kvar
drömsamhället, sopsamhället, reflektionsdokument och religions samhället...
Men dock om ja klarar psykologin så skiter jag i media ämnena, finns inte en chans på världskartan
att jag klarar av det...

Ska in och prata med billman imorgon så ja får en prövning på idrott b
sen måste ja ha nå tal med anders på måndag för att få g i samhälle/religion..

KUL LIV?!?! näeeeeeeeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0