movie

Todels igen!:-)
Var ute och pratade med anders och johan en sväng förut, fy satan vilket väder..
Skulle inte förvåna mig om hela maj var såhär jäkla trist...

Sen har det varit tv-tittande och nu film :-)
Har även bett jåjja ladda ner alla harry potter filmer, berättade ju att ja bara sett ettan...
Såå vi bestämde att ha en harry potter kväll/dygn.. lär ju ta ett bra tag att dra igeom alla dom filmer..
God help me

Sen har jag även suttit och laddat ner ny, fräsch, bra musik till ipoden, gryym musik det kommit ut!
Jaja nog om det imorgon ska ja upp tidigt (halv 11) och åka på spinning, hoppas man kommer upp!

mja en sak till.. har riktigt ångest över skolan, det är 28 dagar tills betygen sätts... jag har skol arbeten
upp över öronen.. jag vill inge meeeeeeeeer!!!:(


Professor David Gale är en välkänd lärare och frispråkig motståndare till dödsstraff. Efter en blöt fest anklagas och åtalas han för våldtäkt på en elev. Anklagelserna dras tillbaka, men hans rykte är fläckat, och senare döms han för mord på sin bästa vän Constance. Efter sex år i fängelset och med endast fyra dagar innan hans dödsstraff träder i kraft bestämmer han sig för att berätta allt för en kvinnlig journalist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0