not my thing


jag måste ju vara den enda i hela.. världen som inte har en iphone.. känns som det iaf?
är väl lite "emot" dom...
Ser ingen andledning varför ja ska ha den, tycker bara dom är stora och klumpiga.
Sen HATAR ja touch.. vill ha knappar
+ att man ser ingenting i solen (allstå när solen blänker mot glaset)
det enda ja fastnade litt för var spelen.. ehehe fick spela på Gaafs telefon..
fanns mitt favvo spel Bloons tower defense.. Fast å andra sidan.. jag + spel..
funkar inte ihop, ja blir helt beroende!!!

har även utforskat min egna telefon igår och idag och upptäckt att ja kan få in på
facebook på min telefon sen ha ja guitar hero och bowling (som finns på wi)
Så ja.. sådär 2år efter ja har köpt den så känns det bra att ja har utforskat den litt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0