ork int

Precis duscha, tvätta håret och grejjer så man ser någorlunda ut imorgon.
Provat ut kläder tills imorgon, ska ju dock bli regn... (varför kan de bara inte få vara fin väder får en gångs jävla skull?!?!?!) blir iaf jeans, en orange bandeu bh, ett vitt virkat linne och kavaj över det och klackeskor, blir brare!

men ja är så fruktansväääärt trött.... Såhär äre jämt när ja dricker, det tar jämt 2-3 dagar innan jag återhämtar mig... de är riktigt jobbigt, jag säger bara såhär, ja är för gammal för detta!!! :-) eheh.
Ne men ska bli roligt imorgon endå, ska inte dricka nå mycket, bara lite vin så man blir liiite mer pepp.
Typ alla ska ju på stads på kvällen men ja orkar verkligen inte krogen, så får se vad jag och linnea hitt på.

ne men nu ska jag se klart bb sen sova, fruktaansvärt trött.
Åker inåt stan imorgon vid 12 och börja förfestar, ses imorgon alla studenter kl 15.00 på torget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0