panik

allstå fatta att det är en, EN jävla månad till studenten??!?!?! GAAHh vilket betyder att vi har tre veckor på oss att göra klart allt innan betygen sätts 31maj.. Jag har paniiiiik...
Har suttit ikväll och skickat mejl till en massa lärare om hur ja ligger till, vad som ska göras, när jag ska göra prövningen på idrott b osv osv, GAH
Suttit även och gjort manuset till projektet och skickat in det, sen har jag lagt in allt till radioprogramet (jingel, en intervju och bakgrunds ljud osv) så nu saknas bara själva prat delen..
Men den ska göras i veckan när catts kan.
Projektet forsätter jag med så fort ja fått feed back av anders.
Allstå ja har verkligen panik, fan allstå...

Sen är mina ben döda, allstå verkligen döda ja kan knappt gå... Men de är bra, eller?

Ne men nu ska jag se klart bb sen duscha sen umgås med mina älskade killar :-)


Föresten, är det någon som vet någon bra sida som har snygga smycken?
Ska välja ut någon studentpresent och ville ha Eva attling men var inne och kikade på hennes sida
och hittade typ inget fint alls så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0