peaze out

Löp rundan gick galant :-) 50min var ja nog ute iaf. Hääärligt.
Precis duschat och borstat tänderna, fick svar från tandläkaren btw... Jag skulle få komma om dom fick nå återbud, jamen tackar.. Ja lovar mina tänder kommer ramla ur snart! :(

Ne nu ska jag se ännu ett till avsnitt av skilda världar, har bara sett 13 avsnitt så dom resterande 7 får jag se imorgon.

Imorgon är det stallet, gymmet, spinning och löpning som står på schema, föresten ska det bli suuperfint
väder imorgon, härligt :'D


old picture

Kommentarer
Postat av: lovisa

Har du haft en bra dag?:D

alldeles snart publicerar jag vinnaren av en valfri vara från brandsinfashion.com, så kika in under kvällen för att se om DU vann:)

2011-05-31 @ 16:15:51
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0