psykologi vare va?

Jaa, vart ju mkt med det, eller? Ne har inte äns öppnat boken..

Har istället suttit med illustrator och ps och gjort om en massa och skickat in till anna.. hoppningsvis får ja g nu i mediakommunikation b & medieproduktion b (skulle ju skita i det annars..)
Så får se vad damen har att säga, jag kan ju säga att jag är INTE duktig.. ser ut som en tre åring har hållt på -.-
Men har ju ingen som kan hjälpa mig heller.. fan inte en jävel kan ju med ps eller illustrator som ja känner.. :(

Aja sen har ja duschat, kollat bb och nu blire promenad med Anders och Charliiiieeee :)
SEN ska ja faktiskt plugga lite psykologi, eller ska.. jag måste!

Sen imorgon ska jag vara på skolan 9.00 och ha hjärt och lugnräddning sen blire hem och plugga heeela dagen tills typ 5, då far ja på gymmet och sen på spinning.

Sen ska snälla cattsiii fixa min blogg.. :) har haft denna i typ ett år så är ganska less på den...


me and cattsii<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0