rawrrr

For och tränade vid halv ett, 1½ timmes styrketräning och 40mins intervaller på löpbandet, hääääärligt.
Dock var ja nådigt död efter, huva benen var inte med för fem öre på väg till bilen..
Sen åker ja ut till stallet, när ja väl kommer dit står Aegir inne i boxen, alldeles uppspelt och svettig.
Tydligen har han varit sysselsatt hela förmiddagen ;-) Han ska betäcka katla så dom hade fått gått i samma hage, dock var inte katla aaaallls intresserad så katla hade sprungit och Aegir efter och jagat henne...
Haha huva lillplutten fick inge napp :'D

ja och bara för de så var Aegir vääääldigt hingstig idag, stog inte still i gången och sparkade och hade sig, beredde mig för att dö på ridturen :-)
Haha ne men det gick HUUUR bra som helst, han var så jäkla duktig, det som är bra när han är hingstig är att han blir så satans pigg och då får han sånt jäkla power i tölten som ja har svårt att få annars på honom.
Så tölten idag var kanooooonfin :-) och han jobbade på superbra! Väldigt lyhörd och koncentrerad.
Så jag är supernöjd!! Sen gjorde ja iordning minst 40 höpåsar och sen for jag hemåt.

For till Ante och klippte klor, borstade tänderna och tränade lite klicker träning och "sitt fint" med mysipys, gick alla tiders de:)
Nu är ja hemma och ska ta och hoppa in i duschen, får se vad det blir ikväll.. kanske blir så att jag och erik åker på crusingen i Sollefteå, men ah får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0