själva fan....

Ja men nu har jag varit på spinning och gymmat.. Ska se bb nu och sen ut och springa (hann inte det på gymmet)
För ja var tvungen att göra en hemlig sak.. sjukt att man inte äns ska få skriva vissa saker man gör pga en person... -.- kokoooo

Och ja på birsta var ja och letade efter studentskor, hittade ja några? icke.........
Allstå det är sjukt, det finns tammefasiken inga..
Så om någon snäll själ i Sundsvall skulle vilja låna mig ett par fina studentskor i storlek 36/37
under en kväll, så skulle ni va bäst(K) Annars kommer ja få gå barfota.. ingen av mina kompisar har
min storlek heller... =(

Kommit till avsnitt 7 oxå på skilda världar, tänkte se upp till avsnitt 20 ikväll :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0