they are working!

For till stallet förut, och såklart började de spöregna.. sällan min tur!
Red till norra vattjom, Aegir var skitkonstig, kände det direkt när jag satte mig upp och ja
rätt hade jag.. Han typ vägrade gå när vi kom till statoil backade hela tiden, hade en hel pubil som stog och kolla på mig... Fick iväg han till slut iaf. Sen var han rädd för princip allt och skyggade, tvärnitade när vi töltade och vände... -,-
Kunde inte koncentrera sig för fem öre, vare nå positivt? mjaa tölten var super!
men Susanne sa att hon ska minska på kraften såå hoppas han blir lite lugnare.

Sen for ja och tränade 16-20.30. 30min på crosstrainern, 30min på bandet, styrketräning, 1 pass core och 1 pass cirkelfys.
Nu ligger ja i sängen död, ska se big brother sen duscha och sen plugga lite tills imorgon då jag ska ha muntligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0