tjohoo

Jamen går dagen då..

Tränade ett pass på friskis sen till gymmet och körde litt sen hem och duschade sen for ja till jåjja..
Soooom söp, ovanligt?! nee.. var han, jon och 2 killar till, ingen aning om vilka det var..
Satt där och var social sen följde ja med dom ner på krogen (memento)
väääääääääärdelöst.se totallt dött vare så for hem nästan direkt.

Idag så for ja på spinning 11.30 sen köttade på gymmet i 1½ timme och sen till stallet... Idag var Aegir sitt vanliga jag iaf, sköönt! :-) Töltade en massa och den var hur fin och ren som helst, travade i 2 uppförsbackar och ett galopp race.
och såklart när ja är mitt ute i skogen så börjar det spöregna.. allstå verkligen spöregna -.- typiskt liksom..

men  var ju redan dyblöt så ingen idé att stressa hem int..
Var ute och red i nästan 80min. Väl hemma fick han mat och ja smörjde in sadeln och tränset.

For hem och hann sätta mig ner innan johan drog med mig ut på promenad.. Anders gick med oxå..
Gick till korsta, ner till petersvik och upp hit igen :-) skööönt.

men ne nu ska ja hoppa in i duschen så man blir klar någongång, ikväll blire umgås med härliga killar :-)

ska dock upp till tandläkaren imorgon 07.45, fyfaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0