vg i psykologi

Öppnade min skolmejl, fått mejl från malin "

Nathalie.

Det glädjer mig att du valde att ta tag i kursen, av dina svar att döma har du lärt dig otroligt mycket inom psykologin.

Jag går inoch ändrar betyget så snart jag får en lucka- bra jobbat där.

Ja, och just det ja; Du är klar med  psykologi A 50 p, är stolt över dig, betyg blir ett VG."


Fattar ni ja fick ett fucking jävla VG i psykologi?!?!?!?!?!? Från att ha haft ig och tänkt skita totallt i kursen, ÅH JA ÄR SÅ GLAD :'D mahahahha älskar't

ohhhh detta gjorde min kväll, seriöst :')


Annars har ja precis glott mig igenom 2½ timme på jävla sista harry potter filmen, döden åt den, så ointressant så de finns inte!!!!
Nu ska ja duscha och samla kraft tills imorgon, då äre mösspåtagning = att lite vin ska slinka ner, må gud vara med mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0