yeeeeeees

Vaknade 11.40, lite smått panik då ja skulle på skolan och skulle inbefinna mig på bussen kl 12.00
Men race natts hann of course :-)

Väl på skolan gjorde jag och linne det sista på naturgrejen så är redovisning nästa vecka, sköönt!
Letade han som har i studentmössorna, men då skulle ja prata med någon annan..
hittade jag honom? Icke.. seriöst ja kommer aaaaldrig få min mössa....
Eh pratade litt med Anders och sen redovisade ja min film för anna... och ja fick godkääääändt
wohooo gud är på min sida för en gångs skull!!!:)
Så nu har jag 2 arbeten kvar innan studenten, fan va nice!

Är hemma nu och ska snart byta om och fara och hämta therese sen på ett pass på friskis.
hejochhå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0