bajs dag...

Ja dagen har gått skit idag, BARA skit :) inget som gått bra för mig...
På jobbet hade jag en sväng först, den gick bra, sen kom ja in och började ge lunch, gick kanoners tills ja vart biten.. Ordentligt oxå av en schäfer vi har, gick inge hål eller börja blöda men han måste ha kommit åt något för det gjorde
färjävligt ont, strålade i hela armen..
Höll på att svimma, bara skimmrade för ögonen så fick gå och och lägga mig på toalett golvet...

SEN fick ja även gå ut med dom oxå... Var ju mindre roligt, hade ont och var så jävla förbannad så minsta lilla sak dom gjorde fick ja världens utbrott... Så gick bara en kortis, ingen idé att gå när man är sådär...

Efter lunch hade ja två svängar oxå, gick ju åt helskotta då jag knappt kunde greppa med ena armen och såklart är det högra, som jag gör mest med... Så när dom drog t.ex så kunde ja inte ta med armen utan fick hålla emot med ryggen, SOM jag redan har ont i.... -.-
Slutade 14.. Fick vänta i 50 jävla minuter på bussen eftersom det var snorhalt och bussarna hade åkt åt helsikke...(Y)
men ja det var roligt.
For hem en sväng sen till gymmet och körde ben och sen kondtion (inget negativt hände där dock..)

Sen kom ja hem och micke skulle färga håret på mig vad gör inte han då? Jo han he in efter behandlingen med medlet (han trodde det var färgningen) MEN BRAAA:..
och sen läser ja instruktionerna där det står SKAKA EJ färgningen, utan vänd upp och ner på burken två gånger försiktigt.. och vad hade inte micke gjort? JO skaka.... -,-

Allstå.. allt har gått åt helvete för mig idag, sitter med färg nu iaf och ska duscha.. hoppas någon färg stannar på huvve.. Har ont i armen och är helt blå och uppsvullen... har ont i ryggen, foten och knäna oxå..
tack och hej less tjej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0