dålig uppdatering..

Sorry men har jobbat heeeela dagen i princip.
Jobb 9-14 på hunddagiset, varit som  vanligt där, promenader, städning och utfodring typ.

Sen for jag och tränade en timme (hann inge mer)
Sen hem en sväng sen iväg till nästa jobb, skulle egentligen inte jobba men fick hoppa in..
Så jobbade 17-22.30 där. Varit ganska lite folk så skönt det :)

Nu ligger ja i sängen och ska bädda ner mig..
Eeeen fråga bara, jag har inge internet i mitt rum, ENDAST mitt rum..
Allstå ja har ju trådlöst, men det funkar inte så har sladden i nu.. Och på iphonen så funkar inte internet
inne på mitt rum men om ja går till köket funkar det, någon som vet vad som är fel?!?!?!
blir toookig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0