hi it's fridaayy

Började 9imorse hade tre svängar och sen gjorde vi massa fredags göra...
Efter lunch hade jag två svängar sen slutade jag :-)
har förövrigt varit en skitdag på jobbet då jag har haft så fruktaaansvärt ont i ryggen :(:( och blir bara värre ju mer ja går.. Men ja måste ju gå liksom, är ju liksom typ det hela jobbet går ut på... Nä fy.

Vart att träna litt då, överkropp sen lite kondtiion :)
Är hemma nu och chattar med halebops kundtjänst, (köpte ju iphonen där)
problemet är ju att jag inte hör dom ja pratar med, eller jo lite men det är knappt..
Signalerna innan dom svarar hör ja definitivt inte.. Skiiiit irreterande!!

Aja ska iväg till bror och lite sånt med, och duscha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0