lördagggg

Var ute på en pw med mysis på morgonkvisten där, sen vart det gymmet :) överkropp sen en timmes kondition.
Sen kollade jag på styrke sm där med pappa och gym grabbarna, rätt kul och kolla på det
helt sjuuukt dom som lyfter över 200kg? Fattar inte det jag.
Dom försöker ju få mig oxå att börja med det där men njaaaee, inte min grej det där va :p

Sen vart det stallet, katla var helt werdoo idag.. Trippig och tittig, sen fick hon skevt och böjd till vänster,
så jobbade mycket i skritten att hon skulle vara böjd till höger istället, men det tyckte damen inte om, nejnej!
Sen vart det ut till birsta.. ja julklapparna var det ja.. gick ju åt skogen hittade EN.. Kul
Dock en bh och bus till mig själv :)
Ska ta och fixa mig litt nu och sen åka ut och härja tror ja, får se hure blir :)
Passa på och göra något när man är ledig en kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0