rolig jobbkväll!!!:)

Idag har det varit roligt att jobba, vet inte varför eller så.. Men har jobbat med bra tjejer, det har varit fullbokat eftersom timrå spelade men endå så har det flytit på bra.. Vi hade fullbokat men bokningarna kom eftersom så var inte allt för mkt att göra.
Såg väärldens finaste kille, skojjar inte :')
Eh fick ett ragg i baren, haha inge blyg där int var han, var bjuden på fest i morgon i sidsjön så mjaa.. vi bytte nr ;)
Hmm.. Träffade massa grabbar från sak (gymmet) och dom ska ju tävla imorgon så ska nog dit och kika på dom :-)
OCH jag gjorde min första drink eveerrrr, redbull/vodka ;) maha!
OCH sen träffade ja sebbe oxå som ja inte sett på...5år? Ruligt ruligt

Nuuuu ska jag se film och bädda ner mig :-)
Funderar på en utgång imorgon? Men har icke bestämt mig ännu, är ju ledig två dagar nu, så hiiimla skönt!!

Denna ska jag se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0