så var helgen över :(

Vart ett benpass på gymmet, benen skakade efter.. Kondtionen gick det ju värre med, körde intervaller 40min på bandet, sen försökte ja göra intervaller på mattan oxå.. klarade 10 min sen krampade benen..
Lär få en groteskt träningsvärk imorgon.. (Y)

Hem en sväng efter det sen ut till stallet, red en sväng med katla som var mkt lugnare idag :)
Red i ca 40 min och töltade ganska mkt och jobbade henne ordentligt. Det ENDA positiva med snön är ju att det är ljust när man rider, snön lyser upp bra mkt endå.
Sen for ja förbi bite line och hämtade mitt schema för december månad.
Hemma nu och ska fortsätta se på en skitbra film, sett halva, är baserad på verkliga händslser
Riktigt riktigt hemsk också... Helvete va dom misshandlar killen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0