tisdag

Började 9 imorse, fick köra min brors jeep (fet jäkla bil!!!) till jobbet, halvt nära döden upplevelse, allstå.. bilen är enooorm.. har ju ingen aning alls vart jag har den, backa och parkera, haha ja.. herregud hoppas ingen ser mig.
Ja men iaf, hade två svängar sen utfodrade ja och sen vare lunch.
Efter lunch så hade ja två svängar och sen vare, tandläkaren, tog typ 15min dom kikade bara litt :-)
Vart sen gymmet och körde ben, sen kondtion i en timme, men ojoj va ja börjar få problem med min rygg igen :( kommit nu igen när ja börjat jobba så mycket, inte alls roligt...

Har även ridit katla med, kaaaaaaaaaaaaaalllts om faen!! Men vart en massa skritt och tölt :) gick såå bra såå.
Har även fått min iphone, men vilket sjå att få igång den!! -,- hujedamig
nej en dusch på detta och få litt värme i kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0