torsdag!

Finally home!!:D
Jobbat som vanligt 9-14... På förmiddagen ja även gå med rum 5 för vi har en nykomling där, en rottweiler hane på 65kg.. MMHM 65kg!! Allstå ni kan inte fatta vad han är stoooor, allstå hans huvud är som... haha två av mina minst..
Måste ta nå kort för det är verkligen den största rottweiler jag sett!!!
Och när vi skulle ge han lunch.. haha ojoj var ingen dålig portion han hade med sig int.

MEN promenaden gick superbra, han var som ett lamm :'D gick hur bra som helst i koppel och vi gjorde hundmöte med men han brydde sig inte :)

Efter jobbet vart det gymmet, körde överkropp sen kondtion en timme. Sen ut till stallet och red min fina fina älsklings Aegir, inte ridit han på bra länge, var så härligt och sitta på hans rygg igen, red barbacka i ca 40min. Arbetade han ordentligt i skritten sen vart det både trav och tölt och det gick såå bra så. Fingrabben!
For till pappsen och berit en sväng efter och nu ska jag ta och hoppa in i duschen.'
Bäboooo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0