torsssdagggg

Började 9 imorse, hade tre prom med rum 1,4 & 5 alla gick kanoners. Sen hjälpte ja till prakiktanten Lina med utfodringen och sen hjälptes vi åt att städa pensionatet och gå ut med valpisarna.
Sen vare lunch.. Haha så roligt och lyssna på mina chefer och deras "problem" Haha ah dom är roliga dom..

Sen på em hade jag två prom med rum 5 och sen gick ja med småhundarna och hade lina bakom mig med rum 6,:)
Gick ju alla tiders!! Lina är jäätteduktig, skönt med personer som tar för sig och tar egna intiativ :)
Hjälptes åt och städa tre rum och sen slutade jag.

Vart gymmet då och körde underkropp sen 45mins intervaller på bandet och 15mins rodd.
Efter det var det stallet, red ut på katla en sväng. Gick ju hur bra som helst det oxå :)
Vart mest skritt men några meter tölt oxå.

Nuuuu ska jag se nya soa avsnittet och gossip girl, woop woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0