bajskorvars

åhhhhhåhåh mår bajs.... :( jag ooorkar inte bli sjuuk
sen äre världens sämsta bajsväder... suck.
Ska träna på ego denna vecka, är ju gratis vecka där. Har aaldrig varit där.
Men tyckte inte det var så speciellt. Visst gymmet var stort och hur mycket maskiner osv som helst..
Men ja..
Trände ben idag bara, vart gjort halvdant... mådde ju som jag mådde.
Sen gick jag på ett body pump pass.. jättelitet rum... (bättre på friskis)
Var äckligt jävla jobbigt, hatar att på dom flesta sånna där pass så jobbar man mest med armar, axlar och bröst
och jag är såå otränad där.. Vi höll på med biceps t.ex i 1½ låt, förstååååår ni va jobbigt?
Fördmodligen kommer ja inte kunna röra mig imorgon.
Men hur som helst så ska jag köpa gympa kort på friskis... meeen det får nå bli nästa månad.
Är hemma nu och ser skilda världar och har precis betalat räkningen på boken, 318kr ba sådär :) jajamen
sen har ja ett paket att hämta på ok imorgon, protein och kasein pulver.. så där åker 500kr med, jajameeen
nej krypa ner i sängen och fortsätta se skilda världar och the wire och bli friiisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0