bästee jobbee

Jobbat 9-12, gått kanonbra.
Gick med rum 5 "dödens rum" direkt. och direkt började ja tveka, varför vet jag inte.. typ
Nääe.. men fan ja vågar inte.. tänk om dom börjar dra igång nått blablabla... Men sket i don tankarna
för man kan inte gå in i det rummet med dessa tankar för då äre kört Så var ut med dom och in med
"detta kommer gå gaaaaaaalnt"
och det gick de såklart oxå :-) dom var såå duktiga såå! Bara sally som busade runt litt ;-)
Sen gick jag med småhundarna.. Var bara molly, malte, zessan och hugo där så gick ju som en dans det!
Sen gav jag alla lunch, fyllde på vatten, gick ut med valparna, myste med åka(såklart!!)
och sen hjälpte jag emelie att klippa klor på drop in kunder.
Dock vart hon stressad och tog vääldigt lång tid så tog över. Klippte 2 hundar och när det var
klart gick ja med Bax.
Ska även på kick-off på söndag med jobbet så jäkla roligt!!!:) Roligt och få umgås en hel dag med
världens bästa tjejer!!
Sen har jag bara legat hemma och sett soa, nu ska jag klä på mig och åka på möte sen träna:) hejsvejjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0