dag ett

dag ett – en bild på mig + tio fakta om mig.

 

- Heter Katarina i mellannamn

- Älskar och då menar jag äääälskar djur, är världens djurvän

- Har mer kill än tjej kompisar

- Har 4 syskon, alla äldre.. 3 bröder och 1 syster

- Är jäätteintresserad utav andra världskriget, eller det mesta inom krig egentligen, älskar krigs filmer, dokumentärer, böcker ja u name it!

- Har haft ryggproblem i 4år, och börjat fått problem med knäna förra året + att jag har konstant ont i foten jag bröt. Natts goes 90 already jajamen!

- Ja foten då.. en sepe häst kastade av mig så jag bröt foten på 2 ställen plus att 3 ledband smällde av. Gick med kryckor i två månader.. Sådär 5år efter och tre operationer senare är jag fortfarande inte bra i den.

- Har sjukt dålig självförtroende, tycker jag är fet och ful och blabla

- Är extremt morgonsur

- Älskar korsord och suduko!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0