fredagen

Drog ju en morgon pw igår i vanlig ordning sen till stallet :-) fick bli en snabb barbacka tur då man var stressad som alltid.
Jobbade på  alla gångarter (första gången ja travar sen ja fick balobasen!! baarbacka då..)
Gick kanooonbra!!
På hemvägen fick han nå fnatt satan va han galopperade gammel gubben!
Fast han har ju stått i två dagar med men endå, jäkla fart. Han var lite bångstyrig på hemvägen men de löste
sig med lite halv halter.
For hem och duscha och fixade mig sen vidare till Amnis där jag jobbade fram till 18.
Städade, skrev upp födelsedatum på korten, tvättade och lämnade ut hundar...
VI har ju fåt jääättteeemånga nya valpar, men så klart var inte en endaste där igår :( fy fan... Haha jävla skit
så vart inge valp mys.
Kul och träffa alla kunder igen, ulrika tyckte jag var såååå fin i håret... snövit såg ja ut som.. haha jahap tack?
Sen vidare till nästa jobb, satan i gatan va folk det var!! var ju sverige-ungern så var fullsmockat, men gick
alla tiders endå, sprang på som en dåre där.
haha lite kul också att det kom ett killgäng, halvfulla.. som skulle äta alla skulle ha mitt nummer
så två stog med mobilen och tjatade om nummeret, den tredje beställde typ 6 olika ölsorter, den fjärde försökte ragga och de andre 3 beställde mat.. SAMTIDIGT haha tror ni jag var liiiiite förvirrad elle
nejnej inte alls
Fick även jobba över så slutade 23.30, då tog jag en rök med micke och en for ja till anton en sväng som hade
förfest :) Trevligt att träffa lite folk.
Efter det for jag hem till pontus och surrade på med han och myyste på med hans otroligt söta voffsingar
då vart det lite valp mys iaf ;)
Kom väl hem vid halv tre och somnade dirr då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0