freeedag

Inatt så var jag med en kompis..? eller vad man ska kalla det, såg film bara.
Klev upp imorse och for på jobbet. Hade bara en prom med rum 6 sen städade jag och tvättade och utfodrade.
Sen satte jag och maria inne hos småhundarna och åka myyyyyyyste jäättemkt, han somnade i mitt knä :'D
allstå.. jag är kär.. riktigt kär!!!
Efter lunch gick jag och maria tillsammans med småhundarna, valparna har bara fått gått kissturer innan men idag fick allaa följa med, åke gick det galan för han orkade att gå heela promenaden!
Nelly fick ja dock bära då och då, typ 100meter för sen krampade armen på mig.
Sen gick ja med rum 1 som ja inte gått med på evigheter, men gick ju kanooners de.
Sen dammade ja butiken och städade alla rum sen fick ja sluta 1 timme tidigare.
Fast stannade kvar 10min extra och hade åke-mys! ;-)
är hemma nu och ser ett avsnitt av the wire... Har även sett att volym tre av skilda världar har kommit ut..
nååågon som vet vart man kan ladda ner det??!?! Hittar ingee :(
Ska snart dra iväg til brorsan och hålla på med mysis och baka bröd.
Det är min fredag de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0