freeedag

Jobbet ringde mig imorse och ville att ja skulle jobba. Men måstede tacka nej tyvär.
Drog ut på en morgonpw och skjussade mamma på jobbet sen for jag till stallet.
Aegir var väl varken bu eller bä. Eller jo han var duktig. Skritten och tölten var kanonfin.
Gjorde klockrena galoppfattningar från skritten.
Traven var fiin förutom att huvudet var uppe i det blå, vet inte va det är.. Men det går inte att få han
att söka sig neråt längre i traven... Kan ingen duktig ryttare ba komma in i min kropp och visa hur det
ska gå till? För jag får inteee till det.. Frustrerande äre!! :( För jag veet att han kan...
Aja
Packade massa höpåsar och han fick mat och grejjer sen begav jag mig hemåt.
Fixade och donade och sen for jag till ante.
Bakade bröd där och klippte klor och borsta tänderna på myselipys :)
Är hemma nu är grymt sugen på en utgång faktiskt.. meen ja måste upp tidigt imorgon om ja ska hinna med
allt innan jobbet. Sussanne ska även ta en massa bilder imorgon, vill ha en massa på tölten och traven då
det är de gångarterna ja inte har fått till riktigt innan när en kamera kvinna varit med :-)
Nuu ska jag börja se säsong 3 av soa :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0