fridaaayyyYY

Mötet hos jobbcoachen gick kanoners, har verkligen världens snällaste och gulligaste tjej.
Nästa fredag är sista mötet hos henne.
Sen kom min räddare i nödan - papi och hämtade mig och skjussade mig till mammas jobb.
For till stallet och red upp till masten med Aegir Vart en heldel bus galopper, det roliga är att han tar i så han spricker i starten typ, men efter 3,4 språng är han död så då går det bara saaaktare och saaaktare..
Varför inte bara börja i lugnt tempo så orkar han hela vägen liksom? döööh...
For sen hem en sväng och sen till ante.
Har varit där och bakat bröd och klippt klor och borsta tänderna på mysilipyyys :-)
Är hemma nu och tänkte faktsikt hälla upp ett glas cola zero och röke en cigaretz.
Ska duscha och sånt där mä, vet faktiskt inte vad jag ska göra ikväll... Känns som aaaallla ska ut?
Håller även på att se denna! Bara sett i 40min så har inte så mkt att säga om den ännu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0