hohoho

Fyy va ja var trött igår timmana gick sååå segt fast man sprang runt som ett tok.
Hände väl inge speciellt, en hel del supande karlar var dock där! Vet inte hur många minttu ja hällde upp..
Sen gjorde jag misstaget att gå till anders där jon, johan och kling var..
Tänkte stanna i typ 20min bara men vart att man stannade 2½.
Surrade en massa skit och rökte typ.
Jag försööökte gå 2 gånger men jag vart fasthållen, kling låg på mig, höll fast mig, tog telefonen, jag bet han
nöp han, kittlade han osv osv.. jääättteejobbigt vart helt slut efteråt. Haha
Kom hem vid halv tre då gick jag och la mig dirr.
Hade ställt klockan på 10 men sov vidare till 11, var svinatrött då mä men fick ta och kliva upp.
Drog en pw och körde lite intervaller mä. Nu ska jag ta och byta om och fara på gymmet sen blire stallet :-)
hhahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0