i still turn my head everytime i hear your name..

Gick gryyymt att träna!!! vart ett ben,vad och rump pass.
Sen intervaller på bandet i 40min och rodde i 20min.. Döda benen lite :-) alltid lika schööönt!
For hem en sväng sen vidare mot stallet.
Idag fick gammelgubben köra ett hårdpass i rinken. Jobbade mycket i skritten för han var helt omöjlig..
försökte smita ifrån jobbet och var riktigt lat.
Traven var bajs.... På volten brukar han gå i skitfin trav men int idag int...
Tölten var dock gudomlig!! Skitfin.
Vänstergaloppen var kanonfin med. Men när vi kom till höger då tog han den inte äns
utan bara snabbtravade/töltadade(nån fin mix sådär..)
så vet inte hur många gånger ja fick vända och göra om allt kanske 10 gånger?
För vill inte att han ska rusa in i galoppen heller, han KAN ta galoppskänkeln från skritt så vet inte
varför han måste komplicera det så mycket...
Red väl i ca 45min sen var han så trött så skrittade av han och gick hem :-)
Då for jag till pappa och berit, kollade på massa bilder sen dom var i normandie, ååh ja vill oxååå åka dit!!!
Kolla på resterna efter kriget, stridsvagnarna, alla gravar osv osv.. skulle vara så jääkla intressant!!!
Nu ska jag hoppa in i duschen sen blire se klart dom sista soa avsnitten på säsong 3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0