jobb dag 2

Jobbat sen 17 tills nu, är heelt död mina fötter bultar efter att ha sprungit och sprungit...
Och hur jag luktar ska vi inte äns tala om...och iaf inte mina fötter! Haha fyfan.
Sjukt endå hur jäkla fort det går när man jobbar.... Shajzer banajzer...
Stått i kassan hur mkt som helst så nu sitter den iaf.
Kanske skulle få jobba tis och nästa lördag med..(vill även ut på fredag... hmm)
Och när jag körde in bilen vem stog inte där om gubbjäveln? helt jävla seriöst är ju nå fel på han.
Jag körde in bilen, satt kvar där då stog han vid sin bil.. och putsade rutorna? och kollade i den, öppnade alla dörrar..
Sen stängde han garaget och gick ut, såg han i backspegeln att han gick förbi... jag satt kvar
sen gick han tllbaka, öppnade garagaget igen till sin bil, höll på och torka rutorna igen.
Sen gick han till huset. Då klev jag ut och gick ner till huset jag med.. Stog vid min port och han var borta längst bort
och han kollade konstant vart jag var.. så gick upp till uppfarten då gick han till garaget IGEN
och öppnade sin port, sen stängde han den igen.. gick och kollade så gruslocket var stängt..
gick förbi alla portar och kände så att dörrarna var låsta..
ALLTSÅ HELT JÄVLA SERIÖST, har dom inge bättre för sig? Jävla fitt pensinärs jävlar!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAG HATAR DOM SOM BOR HÄR.
Efter att ja stått ute i 40min så gav jag upp, men kan  sätta 10.000kr på att han går ut igen för att kolla
så min garageport är stängd.
Fyfan allstå hoppas ni dör allehopa, ingen kommer tammaefan sakna er endå, idioter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0