måndaaaag

Sov till halv 12 imorse, gudars va skönt!! Dock hade jag 3 missade samtal och 2 sms från jobbet som ville
att ja skulle komma in och jobba (a) meheee... men kanske ska jobba imorgon om maria är sjuk imorgon med :)
Klev iaf upp och drog en pw sen kl 13.00 hade jag möte på af, nödvändigt var där i 2min tror jag...
Är ju om ungomds stödet eller va fasiken de heter, så ja får pengar..
Ne men eftersom jag ska plugga nu så får ja inget stöd.... för då ska jag kanske få pengar av csn
och jag vet inte äns om jag kommer få bidrag av csn än...
Helt jävla otroligt allstå. Af vafan hjälper dom med? inte ett jävla skit, springa på möten och mässor hit och dit..
för vadå? inte ett jävla skit. Fyfan.
Drog och tränade sen iaf, mage/rygg.
Sen vart det intervaller i 40min, hade på högsta lutningen (15) i intervallerna och höjde från 10.0 till 11.00
Jobbigt värre!
Sen vart det rodd i 20min.
Är hemma nu och har skickat ansökan nu om pengar av csn, får se hure går med det.
Sen var ja tvungen att beställa ännu en bok till andra kursen för 360kr, kul att man har beställt 2 böcker
för över 500kr.... och KUL att ena boken är på engelska...
Fick första skoluppgifterna idag med, dock kan ja inget föra förens jag har böckerna.
Bläeh bajs känns det nu.
Ska duscha nu och sen ut på birsta en sväng hade jag tänkt.

Kommentarer
Postat av: ...

Fast AF ska ju inte hjälpa till att ge bidrag. Dom ska ju hjälpa till att guida en till rätt jobb. Bidrag är väl inget att sträva efter???

2011-09-05 @ 20:39:28
Postat av: nathalie

Jo om man är arbetslös så måste man ju ha något att leva på i månaden. Och nej bidrag är inget att sträva efter men man måste ha något att leva på oxå.

2011-09-05 @ 21:18:48
URL: http://nattsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0