möte å träning

Var på möte i 1½ timme hos jobb coachen. Gick bra, hon föreslog att ja skulle starta eget.
Är skitsugen på det, verkligen.. Vara min egen chef och det jag vill starta behövs i sundsvall.
Men jag vill inte göra det själv liksom... Det är sååå mycket att göra med bokföringar och fakturur osv osv
skulle vilja ha någon med mig, någon som känner sig manad?;) haha
For sen och tränade. ett ben,rump och vad pass sen vart det intervaller på bandet i 40min och crosstrainern i 20min.
Är hemma nu och ser avsnitt av soa, är snart klar med andra säsongen :-)
Sköönt har en heel del till serier som väntar på mig...
Fick inte min bok idag heller till andra kursen, fan fan fan! Ja som ville ha allt klart innan helgen..
HOPPAS jag får den imorgon!! Sen äre ju helg och får den inte förens måndag...
Borde ju få den imorgon, beställde den liksom i måndags.
Nej en dusch ska också göras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0