my drug..

Nu är det såhär att jag har ett beroende, som jag börjar ledsna riiiktigt på.
För det första så får jag kramp i armen (kan inte sluta när ja väl börjat..) för det andra så har mitt hår där bak/ bakom örat gått av så JÄVULSKT mkt.. ni förstår inte vad jag tappar hår pga detta.
Jag är alltså beroende att dra håret under nageln, det MÅSTE vara lillfingret och det MÅSTE vara håret bakom örat, där baktill liksom.... Alltså det är så sjukt skönt.. Jag gör det jämt, när jag är stressad, innan jag ska sova, när jag har tråkigt osv osv.. Tror det har en avslappnade effekt på mig, (eller något?)
Jag vet att jag jämt gjorde såhär på mammas hår när jag var liten innan jag skulle sova.. Men sen slutade jag
men sen började det igen och nu har jag gjort det i kanske.. 1 år?
det går inte att sluta!!!!! Och jag vill sluta för mitt hår har gått av nå jävulskt
För jag gör det inte löst.. (är inge skönt då) utan vill likom dra det ganska hårt.
Är jag konstig? hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0